61 610 03 73 biuro@mg-media.pl Św. Jerzego 22, Poznań 8:00 - 16:00

Identyfikacja wizualna

Kreowanie wizerunku firmy poprzez precyzyjne określenie kodu graficznego opartego na logotypie firmy

mgmedia-identity

Identyfikacja wizualna

Spójny i jasno określony zestaw standardów oraz reguł projektowych jest kluczowy w gestii profesjonalnego i jednolitego postrzegania firmy. Stanowi on także bezpośrednie przedłużenie projektu logo definiując dyscyplinę projektową dla każdego komunikatu wizualnego firmy.

Wszelkie reguły projektowe spisane zostaję w formie księgi znaku. Ta zawiera genezę powstania logo, jego budowę oraz proporcje, precyzyjną definicję kolorystyki i typografii czy niedozwolone modyfikacje składników identyfikacji.

Regularne publikacje

Skuteczne prowadzenie portali społecznościowych wymaga ścisłego, zaplanowanego harmonogramu publikacji nowych treści w różnych mediach, tak by dać użytkownikowi poczucie ciągłości nie przesycając równocześnie firmowych fanpage'y.

Integracja z WWW

Dzięki integracji mediów społecznościowych ze stroną internetową Klienci zyskują możliwość automatyzacji publikacji treści co może okazać się kluczowe w informowaniu Klientów o promocjach czy nowinkach branżowych.

Wielokanałowa promocja

Media społecznościowe to nie tylko facebook. Obecnie przez to pojęcie rozumiemy pełne spektrum portali, których prowadzenie wymaga wyczucia, doświadczenia oraz indywidualnego podejścia do każdego z nich uwzględniającego specyfikę każdego z nich.

letters-mgmedia

Aktywizacja użytkowników

Aspektem wpływającym pozytywnie na naturalne powiększanie zasięgów jest odpowiednie aktywizowanie użytkowników social media. Interesujące promocje, ciekawe konkursy czy niespodziewane rabaty to tylko niektóre spośród możliwości.

Jeszcze efektywniejszy marketing

Opanowanie obsługi social media pozwala w jeszcze efektywniejszy sposób sterować ruchem na stronie. Te w połączeniu z obsługę kampanii Google Adwords umożliwia choćby promowanie najczęściej przeglądanych produktów.

Nieszablonowe pomysły

Prowadząc profile społecznościowe warto zaskakiwać ich nieszablonową treścią czy niestandardowym podejściem do prezentowanego tematu.

Regularne publikacje

Integracja z WWW

Wielokanałowa promocja

Aktywizacja użytkowników

Jeszcze efektywniejszy marketing

Nieszablonowe pomysły

Napisz czego potrzebujesz, wycenę otrzymasz mailowo