
Kampanie Google Ads
System reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) to narzędzia umożliwiające prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Mnogość możliwości, atrakcyjny system rozliczeń, precyzyjne targetowanie (to tylko podstawowe atuty) w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą w zakresie optymalizacji reklam potrafią, przynosić bardzo korzystne rezultaty w stosunkowo szybkim czasie.
W ramach systemu Google Ads możemy kreować kampanie z uwzględnieniem bardzo precyzyjnych założeń, np. słowa kluczowe, konkretne miasto, dni i godziny wyświetlania reklam, określony budżet dzienny. Dlatego tą metodę promocji firmy możemy uznać za bardzo skuteczną i efektywną.
Dla większości osób reklamy Google Ads kojarzone są przede wszystkim z możliwością wyświetlania reklam tekstowych w wyszukiwarce Google – to prawda, jednak jest to zaledwie wierzchołek góry lodowej. W systemie Google Ads możemy wyszczególnić kilka możliwości kreowania reklam ze względu na cel jaki chcemy osiągnąć oraz produkt lub usługę którą chcemy promować: tekstowa, produktowa, graficzna, remarketing, reklama w Gmail, wideo.
Który wariant jest najlepszy? Chętnie pomożemy Ci dobrać najskuteczniejsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
