61 610 03 73 biuro@mg-media.pl Św. Jerzego 22, Poznań 8:00 - 16:00

Content marketing

Daj się poznać jak specjalista w swojej branży. Marketing treści nadaję się do tego zadania idelanie.

content-marketing

Content Marketing

Content Marketing to bardzo skuteczna strategia marketingowa, pozwala budować pozytywny wizerunek firmy oraz docierać do potencjalnych klientów w nienachalny sposób co jest niewątpliwie ogromnym atutem w czasie gdy niemal na każdej stronie internetowej i nie tylko, jesteśmy zasypywani lawiną wyskakujących okienek i innych narzucających się reklam.

Opierając swoje działania marketingowe na solidnym fundamencie wartościowych treści, bo tym w istocie jest content marketing, zyskujemy przewagę już na samym starcie. Dostarczając internautom rzetelnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania lub dostarczając fachowych porad czy ciekawych informacji branżowych, wykazujemy się specjalistyczną wiedzą, którą z resztą dzielimy się za darmo. Budujemy w ten swój pozytywny wizerunek eksperta, któremu warto zaufać

Wizerunek eksperta

Regularne, treściwe oraz fachowe publikacje budują zaufanie do firmy w oczach Klienta. Ta coraz śmielej zaczyna być postrzegana jako zespół ekspertó w swojej dziedzinie oddanych swej pracy.

Nienachalny marketing

Artykuły specjalistyczne skłaniają także odwiedzających stronę do zakupu produktów czy zapoznania się z ofertą. Jednocześnie nie dają czytelnikom poczucia bycia atakowanym przez reklamy.

Wielokanałowość

Publikując wartościowe treści na stronie internetowej możemy udostępniać je również w kanałach promocji firmy dając w ten sposób efekt marketingu wirusowego.

phone-content

Zaangażowanie odbiorców

Odpowiedni dobór publikowanych treści przekłada się również na poziom interakcji użytkowników. Interesujące publikacje czy promocje mogą podnieść ilość zapytań ofertowych.

Targetowanie

Ścisły charakter publikacji ma za zadanie dotrzeć do konkretnych odbiorców zainteresowanych naszą ofertą. Skonkretyzowana grupa docelowa może zostać łatwiej zaktywizowana.

Wymierne korzyści

Dobrze prowadzony Marketing treści pozwala na uzyskanie zwiększonej liczby zapytań ofertowych oraz wzrost świadomości marki. Dodatkowo wzbogacona o wartościową treść strona jest bardziej promowana przez wyszukiwarki internetowe.

Wizerunek eksperta

Nienachalny marketing

Wielokanałowość

Zaangażowanie odbiorców

Targetowanie

Wymierne korzyści

Wybierz swój pakiet

    

FUNKCJONALNOŚĆSTANDARDPROPREMIUM
wyszukiwanie tematów
ilość artykułów specjalistycznych /m-c (2000 zzs)248
Infografika / zaawansowana grafika reklamowa1/kwartał1 /miesiąc
publikacja treści na firmowym blogu124
publikacja treści w portalach branżowych /m-c24
integracja z mediami społecznościowymi
założenie firmowego bloga (CMS WordPress)od 1200 zł nettood 1000 zł nettood 800 zł netto
Umowa6 miesięcy6 miesięcy6 miesięcy

Wybierz swój pakiet

    
  • wyszukiwanie tematów
  • artykuły specjalistyczne (2000 znaków) /mc: 2
  • ilość artykułów na blogu /mc: 1
  • założenie firmowego bloga: od 1200 zł netto
  • umowa: 6 miesięcy
  • wyszukiwanie tematów
  • artykuły specjalistyczne (2000 znaków) /mc: 4
  • infografika /zaawansowana grafika reklamowa: 1/kwartał
  • ilość artykułów na blogu /mc: 2
  • publikacja treści w portalach branżowych /m-c: 2
  • integracja z Social media
  • założenie firmowego bloga: od 1000 zł netto
  • umowa: 6 miesięcy
  • wyszukiwanie tematów
  • artykuły specjalistyczne (2000 znaków) /mc: 8
  • infografika /zaawansowana grafika reklamowa: 1/miesiąc
  • ilość artykułów na blogu /mc: 4
  • publikacja treści w portalach branżowych /m-c: 4
  • integracja z Social media
  • założenie firmowego bloga: od 800 zł netto
  • umowa: 6 miesięcy

Chcesz poznać ceny? Zaloguj się, a zostaniesz przekierowany do cennika